2017

Med allt som händer just nu så känns det som att det är dax att börja blogga igen. Mest för min egna del för att det är så himla kul att gå tillbaka och läsa allt sen ! 


Och vad har inte hänt sen sist man uppdaterade ?
Jag har träffat världens finaste kille, flyttat till Luleå, vi har även hunnit flytta igen till ett nytt ställe tillsammans. I januari utökar vi familjen med en liten bebis som verkar vara en tjej och jag längtar ihjäl mig! 
Barnvagnen, skötbordet och sängen kom förra veckan och det är så mysigt att få hålla på och bygga ihop och bädda allting. Känns även som att jag skulle kunna stå i flera timmar och vika och titta på hennes kläder. 

Slänger in några bilder från i år och sen hoppas vi på att jag håller i bloggandet nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0