När tiden räcker till

Det känns som att jag har så effektiva dagar just nu och hinner med så mycket.
Idag började jag och Victor med en lunch på far east, gillar att dom har sushi, pizza och nån annan mat så ma får de bästa av allt !

Sen for vi till storheden och handlade lite smått, stannade hos Victors mamma och fikade innan vi for hem och lagade fläskfilegryta.

Efter det stressade vi iväg på agilityträning med Frida. Sista träningen innan tävlingen och det kändes stabilt och bra !

Sen var det bara att stressa till jobbet där jag fick mycket bra nyheter inom jobbet och är verkligen jätteladdad nu för framtiden !

Jag och Frida avslutade kvällen med en långpromenad med hundarna, Supermysigt !

Imorgon väntar lunch med gänget, tvättid, fixa de sista inför helgen och ett långt jobbpass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0