2013

Jag har tänkt i några dagar nu att jag ska skriva ett inlägg om 2013 men de blir aldrig av. Därför passar de ganska bra just nu, har vänt om dygnet efter att ha jobbat natt så är klarvaken nu !

2013 skålade vi in i våran fina lägenhet i Boden med ett gäng vänner innan vi for ut en sväng och året började väldigt bra.

Året har verkligen varit som en berg och dalbana, precis som alla år har varit och förmodligen kommer fortsätta att vara.

Under året har jag lärt mig massa nya saker, jag har utvecklats och känner mig inte som samma människa som började året.
Jag har hunnit med många nya och roliga saker. Och att flytta till Norge var de roligaste, jobbigaste, värsta och bästa saken som kunde kända.
Idag ångrar jag inte de för en sekund.
Och att jag dessutom får göra de med den människan jag trivs bäst med och är tryggast med gör allt ännu bättre.
































Det här är bara ett fåtal av alla höjdpunkter som varit under året. Och jag tror att 2014 kommer bli ett väldigt bra år, jag är i alla fall redo för nya utmaningar och nya äventyr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0