I will be here

Det gick bra att jobba som servitris på lunchen idag faktiskt, aldrig gjort de förr men de var kul !
Och vilken lunch buffé de hade ! Var rena lyxen att få äta av allt innan man gick hem, de kan jag verkligen vänja mig med.
När jag kom hem hade fick jag världens migränattack så vilade lite innan jag och Vila gick ut vid stranden och lekte i snön.
 
Har nyss läst klart förundersökningen om styckmordet som var i Boden och jag blev då verkligen inte klokare av det, vilken soppa alltså !
Jag hoppas lite att jag får sitta som nämndeman i hovrätten när de tas upp där ( för jag antar att de kommer att överklagas innan de får ett slut ) men de ser vi ju, de är ett tag kvar tills dess.
 
Nu vill jag egentligen bara gå och sova så de blir imorgon, jag vet inte varför men ser verkligen framemot att jobba på Solid, tror de kommer bli riktigt roligt. De börjar bli mera jobb nu, har jobbat sen i måndags och har jobb varje dag fram till torsdag och förhoppningsvis flyter de bara på efter det !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Allt du vill kan du! Det vet du:-) kram

2013-10-30 @ 20:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0