Bästa måndagen på länge !

Dagen började halv sex då de var dags att göra sig redo för jobb på Rica. De går bättre än förväntat att gå upp på morgonen faktiskt.

Sen var planen att möta upp Victor klockan tio för att gå till banken. Men Victor dök aldrig upp..
Väntade tre timmar.. Som tur var blev de tre väldigt bra timmar som slutade med ett jobb och två arbetsintervjuer !

Är jätte laddad för mitt nya jobb som jag börjar med på torsdag och jag tror de kommer bli väldigt bra. Ett jobb som passar mig perfekt just nu.
Absolut ingenting jag tänker satsa på i livet men som 19-åring blir de nog inte bättre !

Nu jag jag till min extrafamilj som bjuder oss på middag idag igen, kan man ha en bättre extrafamilj ???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0