Sista dagen på lovet

Nu är jullovet över på riktigt. Typiskt!
Men det har faktiskt känts som ett riktigt långt lov, jag har hunnit med så mycket fast ändå inte.
Jag har hunnit spendera massa tid med min familj, med mina vänner, med Vila och såklart med Victor.
Och massa fina julklappar fick jag och nyår spnderade vi hos oss med några härliga.
 
Idag har jag och V varit så duktiga, vi har städa hela lägenheten ordentligt, till och med dammtorkat alla skåpluckorna (!!) vi har pantat, slänkt alla kartonger och tvättat att tvätt. Massa vuxenpoäng till oss och nu kan Victors mamma få komma och hälsa på igen!
Fast vi städat massa så har det ändå varit en mysdag, i morse tog vi en promenad längst ån med Vila och hon fick springa lös hela tiden, sen har vi hunnit se film på projektorn och hunnit vara och fika hos min bror och lekt med världens finaste brorson.
Nu ligger vi i sängen och surfar runt och lyssnar på gamla klassiker. En perfekt avslutning på lovet med andra ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0