Året som gått

Ja, då var det fax för ett nytt år. 2012 har varit långt ifrån det bästa året.
 
Det var gått både upp och ner under året.
Jag fyllde 18 den 3 februari och hade en jätte bra helg med pojkvän, vänner och familj.
3 februari var även sista dagen i min gamla klass, vilket är skönt nu men det var otroligt jobbigt då.
9 februari fick jag hem världens finaste valp som passade mig perfekt!
 
Det var en tung tid, att inte gå i skolan passade inte mig, även fast jag jobbade nästan varje dag och höll mig sysselsatt så saknades det något ändå.
I april flyttade jag och Victor till våran första egna lägenhet, det är en av de bästa sakerna jag gjort, livet blev så otroligt mycket roligare då.
Vi jobbade båda största delen av sommaren men vi hann ändå med någon festival, grillkvällar och alderhäng, en ordentlig myssommar även om vädret sög för det mesta.
I augusti började jag i min nya klass och det kändes bra på en gång, och idag är jag super glad över att gå med dom jag går med.
 
Efter det har jag och Vila fortsatt att utvecklas, jag har börjat på ett nytt jobb, fått nya underbara vänner och där ett tag flöt livet på.
 
Den 1 december så skulle jag och Victor flytta till våran nya underbara lägenhet mitt i stan, samma dag fick jag det värsta beskedet i mitt liv. Världens underbaraste och finaste morfar hade lämnat oss. Jag saknar honom så det gör ont men jag vet att morfar har det bättre nu.
Den 21 december begravdes han och jag har aldrig varit med om en större smärta.
 
Julafton spenderades både med min och med Victors släkt, och det var en riktigt mysigjulafton, även uppesittarkvällen den 23 var bra!
På juldagen leverarade farmen och livet i den nya lägenheten funker perfekt!
 
Tyvärr avslutades året med att min favoritkusin fick åka ambulans akut till Sunderbyn och nu är
det konstaterat att han har fått diabetes, stackars liten.
 
Nyårsafton var bra och spenderades med roliga människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0