Äntligen helg igen

Äntligen är det helg! Första skolveckan var tung och jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Ändå har ag hunnit med massa saker efter skolan också. Mycket roligt pågång!
- Jag och Moa har en mycket bra idé
- Jag, Maya och Amanda håller på att starta en träningsgrupp med hundarna
- Vila har fått massa med träning i veckan
- Jag har fixat om massa i lägenheten
- Nya agilitykurser kommer att starta till veckan, ROLIGT !
- Allt skolarbete är inskickat !
 
Väldigt nöjd med mig själv faktiskt måste jag nog säga. Det har varit en bra vecka trots tidiga mornar och sena nätter.
Nu väntar jag på att Victor ska spela klart sitt dumma spel på sitt dumma xbox och sen ska vi äntligen äta middag!
 
 
Har varit sugen på sushi i flera veckor nu, tyvärr vägrar Victor att smaka det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0