What a night...

Det var hemskt på SOlid igår, så sjukt mycket folk. Och så sjukt fulla mænniskor.
Sen så var jag ju trøtt också, men tillslut fick vi æntligen stænga !
Trodde jag.. Ænnu mera gorm och sista gången polisen var dær var væll strax føre 06...
Sen vid sju for vi æntligen hem och sov !
De var verkligen den værsta kvællen hitills...
 
 
Nu sitter jag såklart på jobbet, vad skulle jag annars gøra ?
Men om bara 4-5 dagar får vi æntligen åka hem !
Och shit vad jag ska sova..
 
Har hunnit køpa de flesta julklapparna också så de kænns skønt, har nog abra Victor kvar nu men tror jag vet vad jag ska køpa till han så då blir de ju lite lættare i alla fall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0