Sova ?

Har kommit till hotellet før en timma sedan, så bara 7 timmar kvar av detta jobbpass.
Det var sjukt mycket folk på Solid inatt och mååånga glas krossades, full rulle hela natten. Sen stædade jag och V innan vi satte och och åt lite før att sedan gå direkt hit. 
Ær verkligen sjukt trøtt just nu, men snart ær jag væll inne i andra andningen och blir lite piggare.
Vet inte hur jag ska orka med, eller varfør jag gick med på att jobba såhær mycket..
 
Nær jag slutar klockan tre ska jag direkt till ishallen før att ordna infør Victors match, se matchen och sen direkt till Solid før ænnu en jobbnatt. 
Men vad ær de man sæger? Yolo....
 
Och næ jag skriver inte allt detta før att tycka synd om mig sjælv om nån nu tænker de, utanfør att de ær min blogg och detta ær vad jag gør om dagarna. Bara sluta læsa om de inte passar :)
 
Var så less på alla som var fulla inatt också, nej det ær inte okej att hælla en øl øver någon annan før att du blir arg, nej de ær tyværr inte roligt att du råkade vælta bordet med 12 glas på sig, nej de blir inte bættre om du ska førsøka hjælpa, ja om jag sæger att du ska ut hærifrån så ska du det, och nej jag vill førmodligen INTE følja med dig på efterfest, då spelar de ingen roll hur många singelkillar ni påstår att ni ær....
 
Nu ær det æven en dag nærmare tills vi får åka hemåt, de førsta vi ska gøra ær att stanna på IKEA och æta køttbullar !
 
 
Jag lær førmodligen blogga mer idag under jobbtiden då jag inte har næstan nånting att gøra...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0