Jobb...

Jag ær så trøtt !
 
Och jag sitter vid datorn på jobbet, med norska bokstæver....
 
Kænns som jag bara jobbar hela tiden nu, vilket ær bra, och kul. Men man blir så trøtt hela tiden..
Från 1 december tills vi åker hem ær jag bara ledig en dag, EN DAG !!! 
Och vissa dagar jobbar jag dubbla pass, JAG VILL SOVA !
 
Nej, men de ær roligt att få jobba mycket, men just nu vill jag hem och sova.
De bæsta ær att nær jag kommer hem så kommer Victor att vara hemma !
Det har varit litetomt utan honom i helgen, men nog øverlevde jag det också.
 
Imorgon børjar jag och Victor jobba tillsammans också, sen har jag min førsta øppning på Solid också, men de ska nog gå bra. Fast lite nervøs ær jag, fast jag ær mer nervøs før nær jag ska ha min førsta helt egna stængning...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0