All work, work

Jobb,jobb,jobb !
Det ær livet i Norge det, men de ær så roligt så de kænns inte som ett jobb, førutom att jag måste vara dær nær jag helst vill sova då ..
 
Jobbade 04:30-06:00 imorse, nu 15-22  sen direkt till SOlid før att jobba 22-03 coh sen 03-05
MEN efter får jag æntligen åka hem och sova innan vi laddar upp før ett nytt næstan ikadant dygn.
Længtar så himla mycket till den hær lønen nær de ska komma, och jag kommer bli besviken om den inte ær grymt bra !
 
Sen ær det bara 9 dagar kvar (førhoppningsvis 7) tills vi får åka hem igne också. SKa bli så himla skønt och mysigt att få vara hemma några dagar och bara mysa med familj, slækt och vænner !
 
 
Har man Lucia vaka i Norge? Hoppas inte, jag orkar inte med så mycket folk och så mycket drinkar ikvæll faktiskt..
 
Sen har jag blivit vældigt chockad øver mig sjælv i veckan också, att få slænga ut någron från Solid var så roligt, værldens adrenalinkick !!!!!!!
 
Nej, nu ska jag gå och jobba lite !
 
 
Lite værme hade inte suttit fel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0