Follow your heart

 
Det så helt sjukt hur mycket jag älskar denna kille!
Jag saknar honom varje minut jag är ifrån honom och helst av
allt skulle jag nog vilja spendera all min tid med han.
Det låter töntigt, jag vet.
Men han är så otroligt fin lilla Victor ♥
 
Om du känner dig ensam, öppna dig då
Dela med dig av känslan, jag kan nog  förstå

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går.
Om ditt  hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.
Vart jag än går,  vart du än går

Du vilar här på mitt bröst
För mig är du livet, men jag  tar dig för givet.
Förlåt jag kan vara dum
Spela vår låt nu, ta mig med storm
Kan vi inte dansa som förr, hela natten  lång
Bli nu ett med mig darling
Jag vet att vi kan
Men sen vill jag  hålla din hand

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0