Bortamatch

Idag var Victor bortamatch, dom dagarna är alltid lite tråkigare och jag har jätte svårt att sova när han inte är hemma och det blir ju som lite jobbigt. Men idag är jag sjukt trött faktiskt.
Följde Victor och besiktade bilen kring åtta i morse, sen skola till halv fel, var hem och rastade Vila innan jag sprang vidare på möte för att sedan åka och träna på HundArenan. Det blev lite slalomträning och lite lydnad. Men var så trött så humöret var ju inte riktigt på topp för träning.
Förhoppningsvis blir det bättre imorgon!
 
Snart är det jullov också, det ska bli så sjukt skönt och förhoppningsvis så får jag jobba massa då också,
och handla på mellandagsrean längtar jag till. Också längtar jag såklart till julafton och nyår, åh de är så mycket att se fram emot just nu!
 
Är sjukt hungrig också, men lat. Får bli lite chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0