Min helg

Igår for jag till Luleå för att kolla vallhundstävlingarna med Jenny, kallt vare. Sen for vi till henne, åt lite pizza och var sådär effektiva som vi är... Mejlade lite kennlar!

Sen for jag till Boden och träffade Tove som kommit hem från Stockholm över helgen och Rebecka som slipper kryckorna nu.
Kvällen avslutades med Victor som hade feber och var snorig...
Vaknade mitt i natten av att jag svettades bara av att ligga nära han för han var så sjukt varm..

Nu blir det Kalix, sen ska jag försöka hinna se matchen som V har och sen ska vi åka och kolla lite handboll.
Effektiv söndag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan! Skulle du vilja ha fler läsare till din blogg?! Gå med på den här sidan: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jenung. Jag är med på den och tycker den fungerar jättebra. Precis som mer-trafik.se fungerar den men ökar dina besökare ytterligare. :) /Jenny

2011-10-31 @ 11:26:13
URL: http://avogueidea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0