Hejdå kära Silentium

Efter 6 månader på Silentium säger jag hejdå. Började jobba för att jag helt plötsligt fick betydligt mera fritid.
Och dom där tusenlapparna har suttit bra varje månad. Men nu känner jag att först sitta still massa timmar i skolan och sen sitta still massa hela kvällen inte är min grejj..
Silentium är verkligen ett bra jobb ( Ingen anledning att dissa de i sina bloggar om man inte provat jobbet...)
Jag har lärt mig jätte mycket! Viktiga saker också, fonder, räntor, pengar. Sånt hade jag aldrig satt mig in i annars, inte ens när jag är vuxen. Och många fina vänner som gjorde det så mycket roligare jag jobba varje kväll!

Men Sillen, don´t be sad, I will be back!


Nu ska jag plugga körkortsteori, köra bil, äta hos mormor och morfar och sen krama min fina pojkvän!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0