Rolling in the deep

Sitter här med ett töntigt leende på läpparna.
Ett sånt som fina pojkar fixar!
Känner mig sådär lagomt cool.
Har väldigt mycket att göra right now, hatar egentligen när folk skriver allt de ska
göra i sina bloggar, men nu kör vi!

Måndag:
Samhällsredovisning
Matteprov
Geografiprov
Historiaredovisnong
Fixa tusen saker med banken
HÄMTA UT PASSET
Inhandla 789594747889 saker som ska med till Rom
Gratta mamma som fyller år!
Börja på ett nytt jobb (?!?!?!!?)
Jobba.
Hem.

Tisdag:
nationella prov i matte (har vi mer lektioner den dagen?)
Packa allt till Rom...........
Posta några brev
Mejla allt inför allt jobb som ska skötas medan jag är borta
Fixa alla biljetter
Köpa presenter till italien
Handla allt jag GLÖMMER handla imorgon.
Skriva en rapport i svenska.
Skriva om medeltiden i svenska.

Det är garanterat mer som ska göras. Orkar inte.
Nånting som garanterat kommer att glömmas bort är att raka benen, eller de kommer
inte hinnas. Vi gör det på Arlanda, No problemas!



En liten bild som säger att jag inte bryr mig.. Eller?
Cool tjej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0