Singelkilon

Hej, jag heter Lina. Jag höll nyss på att dö när jag ställde mig på vågen.
Jag har aldrig brytt mig om min vikt (kanske för att jag aldrig varit tvungen..)
men nu har Lina tydligen tagit emot 5 nya underbara kilon sen hon blev singel.
Känns det okej? NEJ!

Det hade varit okej om det spridit ut sig lite, men allt har fan satt sig på magen.
Jag tror det är dax att ta StepIn på allvar nu om de ska bli nått beachhäng i sommar.
Alltså, nu är jag sur. Känns inte braaaaaaa.

Note to Elina: Lina ska inte längre äta godis, kakor, frasses, kladdkaka eller något annat som
ni tillsammans brukar äta, OK!?



Det är över nuuuuu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nuuuuu.
All I neeed is you, take my hand and just don't let go. For as long as I've got you I'll be alright
You are my sweetest downfall i loved you first, i loved you first.
It's quarter after one, i'm all alone and neeeeeeed you now.
You're simply the best, better than all the rest...
I don't wanna be without you baby, don't wanna take a breath without you baby.
Everytime I'll try to fly I fall without my wings, I guess I need you baby


Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här.
Och de skrämmer mig att jag kan nå dig vart du än är.
Men jag vet att jag döljer en sanning, att väntan inte leder nånstans.
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

If I should stay, I would only be in your waaaaaaay.
So i'll gooo, but i'll know
I'll think of you, every step of the way
And iiiiiii, will always love yoooooouu
Will always, love yooooooouuu, you, my darling you
Bettersweet memories, that's all i'm taking with meee
So goodbye, please don't cry.
We both know you're not what I neeed.
AND IIIIIIIIIIIII, WILL ALWAYS LOVE YOOOOOU


Kommentarer
Postat av: Anonym

seriöst sluta du är ju typ smal som bara den så ge dig.

2011-03-31 @ 23:03:17
Postat av: Jenny

Jadåååå! Våga vägra max i sommar ;) HAha

2011-03-31 @ 23:07:49
Postat av: ellen

Hahahhahaha, oväntat att penny kommenterat detta inlägg. sen lina, du e så fin så! puss på er båda. hahah. måste sova nu.....

2011-04-07 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0