I really did try

Idag var det faktiskt en ganska lätt måndag. Två lektioner och sen såg vi enteater som faktiskt var rolig!

Nu är det dax för två veckor i underbara Skogså.. Ska bli så trevligt!
Pappa har rivit ut köket, hallen och halva mitt rum. Åh vad vi älskar renoveringar!!!!
Och för andra veckan i rad så har vi inge plugg och inga prv, underbart!

Känner att jag måste ta tag i träningen nu också, känns inte riktigt bra det hära. Och sola ska jag göra.
Och vovvarna är gravida. Kul med typ 30 valpar till sommaren, utan att överdriva alltså.
Känner att mina alderhäng mera kommer bli skogsåvaktavalparhäng.. Hejdå älskade liv.
Lite tankar sådär.

Favorit hunden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0