Hej, jag har tråkigt

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  1
Vad tycker du om kärlek? Underbart och förjävligt!
När kramade du någon sist? Idag i korridoren
Saknar du någon speciell person? Gör jag väll
Har du svårt för att bli kär? Nej
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? Elina säger alltid att jag är söt! Annars typ igår?

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: tyvärr..
Hånglat med fler än 50 pers: Nae
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? yes sir!
Gjort något riktigt dumt? Ja!
Gjort något du verkligen ångrar? JA!
Åkt ambulans? Ja
Gjort nåt olagligt? Jo
Fått din mamma att gråta? Jaadå
Slagit ner någon? Självklart!
Skämts över dina föräldrar? Haha ja...
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Tar du droger? Nae
Dricker du? Händer väll
Vilka kläder sover du i? Olika
Vad hatar du verkligen? Folk som tror dom äger världen.
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Tror de
Vill du ha barn? Nån dag

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Elina.. POWERNAPS
Såg dig gråta? Elina tror jag
Fick dig att gråta? Nån jävla mupp
Du delade en dricka med? Delar inte!
Du gick på bio med? J
Skällde på dig? Säkert mamma..
Sa någonting till dig och vad var det? Pappa - han förklarade nånting med bilen...

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? jaa
Pussat någon? Inte de
Köpt någonting? Japp
Sjungit? haha typ hela tiden!!!!
Saknat någon? kanske lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0