En liten lista denna underbara tisdagskväll

jag har insett att min senaste puss/kyss: Var bättre än den innan!
jag har insett att: Alla inte går att lita på
jag har lärt mig: Att jag visst klarar att vara ensammen
jag lyssnar på: Glee Cast - Lycky
jag pratar: alltid!
jag tycker om: De mesta!
jag avskyr när folk: Låtsas bry sig bara för att få veta saker
min bästa vän är: Alldeles underbar!
min första bästavän heter: Ia Väätti - Vi var förjävligt coola asså!
kärlek är: Som en stor berg- och -dalbana
bästa tiden i mitt liv var: Helt klart i somras!
om jag fick en sak i hela världen: Evig lycka?
när jag borstar tänderna: Gör jag en miljon andra saker samtidigt
när jag lagar mat: Blir jag vääääldigt stressad
jag tänder på: Killar som vet vad de vill ha!
jag är rädd för: Att göra de där svåra valen i livet
den värsta känslan är: När kärleken går åt helvete
den bästa känslan är: När man är sådär sjukt lycklig
jag är bäst på: Att vara glad
jag är sämst på: Ta tag i saker
om jag var ett djur skulle jag vara: Lätt en liten vattenhund från spain, alla som sett Aqua och mig en fredagkväll fattar!
jag kommer alltid att vara: Morfars bästa födelsedagspresent
det finaste som finns är: Lycka!
i sommar: Ska jag leva som aldrig förr!
sist jag verkligen grät var: 5 februari, all night loooong
jag kan: Sakna mina gamla vänner ibland
jag kan inte: Förstå hur folk kan göra som dom gör
när jag vill tänka går jag: och hämtar mitt headset så jag slipper tänka
min mobiltelefon är: Det bästa som hänt mig!
när jag vaknar på morgonen: Är jag inte så pigg som jag var kvällen innan
innan jag går och lägger mej: Äter jag 
just nu tänker jag på: Att jag har sjukt tråkigt
bebisar är: Väldigt småa!
idag har jag: varit med Elina!
ikväll ska jag: Se lite SATC

imorgon kommer jag: Gå upp tidigt..
jag vill verkligen: Att livet ska vara så lätt som när man var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0