Dag 16 – Min första kyss

Hoppar lite på listan för orkar inte vissa dagar..

Men min första kyss, var sommarlovet efter sjuan i sävast.
Julia tvingade med mig fast jag egentligen var för blyg.
Och där satt vi, jag och han, i en soffa i hans rum och jag trodde jag skulle dö.
Han var två år äldre så jag hade sagt att jag hade strulat med killar förut.
Och ja, de var väll ingen Hollywoodkyss precis, de smakade spaghetti och jag
blev besviken. Trodde de skulle vara bättre, de var bara tunga överallt..


Kommentarer
Postat av: dreadsbruden - 20 år och gravid

åh min första kyss var inte heller så lyckad.. snubben hade ätit vitlök innan! XD

2011-03-24 @ 19:21:44
URL: http://mammaems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0