Vem värmer mig om natten ?

Höll du några av dina nyårslöften? - Japp!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Massa saker!
Har du förändrats någonting? - Jo, de blev så
Dog någon som stod dig nära? - Ja, tyvärr.
Vad är ditt största misstag? - Jag ångrar inte saker så finns inga misstag?
Ångrar du någonting? - Nej
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Sjuk , jo
Vad spenderade du mest pengar på? - Garanterat ätbara saker
Finns det någon som gjorde dig extra glad? - Ja, under hela året 
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? - Lät du henne komma närmre, Waka Waka, Mikrofonkåt, We no speak americano, de finns massa!
Blev du kär? - Jag blev FÖR kär!
Vem har du spenderat mest tid med? - Jonatan skulle jag tro
Jobb? - Jobbade som solflicka på Ågården 
Finns det något du önskar att du skulle ha gjort mer/mindre? - Mindre hundar - MER LIV 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Pengar!
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Spenderade kvällen med mina favorittjejer!
Finns det någonting som kunde gjort ditt år bättre? - Ja!
Bästa festen? - Typ nyår
Största musikaliska upptäckten? - De blir nog Oskar Linnros!
Hur skulle du beskriva din stil 2010? - Lite upp och ner?
Vad fick dig att må bra? - Vänner, Jonatan, tävlandet
Vad fick dig att må dåligt? - Bråk
Vilken kändis var du mest sugen på? - Ingen faktiskt
Vem saknade du mest? - Saknade nog ingen i år
Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen
Har du fått några nya vänner? -  JA!
Förlorade du kontakten med någon vän? - Ja,..
Höjdpunkter från 2010? - Hela sommaren!
Vad var din största framgång 2010? - Nu gör jag det JAG vill
Vad var det bästa köpet? - Min blommiga klänning från Carlings!!!!
Finns det något du vill ta med från 10 till 11? - Minnen, alla härligt personen som alltid finns där för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0