My darling baby

Idag är en väldigt sorgsen dag i mitt liv!

Sista dagen jag får träffa Jonatan på as länge..
I morgon åker han söderut för att provspela för massa
fotbollsskolor.

Vad missar Jonatan när han är borta?

1. Dagen då 95or besöker Björknäs
2. En helhelg med världens underbaraste Lina
3. Agilityns temakväll ( den skulle han nog ändå inte på...)
4. Dagen då Lina får studiebidraget ( ALLTID EN ROLIG DAG )
5. LINAS FÖDELSEDAG!!!!!!!
6. Disco för alla som går i årskurs 6-7

Som ni ser så missar han ganska mycket, men han får skylla sig själv!

Lina kommer leva livet dessa dagar han är borta!!!!
Eller så inte, jag kommer sitta hemma och inte ha något liv.
Får hoppas på att mina vänner är lediga dessa dagar!

Så baby, vi ses igen den 5e februari. I WILL MISS YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0