Dag 05 – Vad är kärlek?

Jani, svår fråga egentligen. Finns många olika sorters kärlek.
Jag älskar mina hundar.
Jag älskar Pinks låtar.
Men om man tänker kärlek till människor då.
Killar.
Jag älskar när man är sådär kär så det pirrar i magen, så man blir lite blyg varje gång
man ser personen, man måste prata med den personen hela tiden.
När jag blir kär så blir jag vääääldigt kär. Ni kan ju fråga alla tjejer som gick i 9E kring februari förra året!

Tycker det är svårt att säga vad kärlek är. Ibland är det bra och ibland är det dåligt.
That's life. Under de senaste året har jag varit väldigt kär, vilket kanske inte var så bra.
Jag ångrar väll inte de som hände. Bara att det hände som det hände. Det hade kunnat gå bättre till liksom.
Men life goes on ?

Antar att jag är lite kär i själva kärleken.
Älskar att ha nån som håller om en så man känner sig sådär trygg.
Att ha en kille som pussar en i pannan och stryker en över håret.
Som skickar gulliga sms innan man ska sova, som man kan ligga en hel
dag med och bara mysa, alla dom där sakerna som tjejer gillar!

Hoppas nånorkade läsa de här..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla kär i han. Han vill inte ha dig!

Lev med det.

2011-03-01 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0