Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma heter Jessica, fyller 41 år i Maj. Hon bor i en lägenhet i Bodsvedjan med mig
och min syster. Min mamma är bra! Kan alltid prata med henne och det är något. Super!

Min pappa heter Robert, fyller 44 (?) år i april. Han bor mitt ute i ödemarken med sin sambo, våra hundar, katter, mig och mina syskon. Pappa spenderar jag typ hela somrarna med då vi åker runt och tävlar med hundarna.
Pappa är också bra, han är rolig, skämtar ofta men behöver jag han så finns han alldtid där min käre far!

Ja, de finns inte mycket mera att säga om mina päron!

Hittade ingen bild på min mor, men här får ni en på min far!


Kommentarer
Postat av: Din sweetypieeee!

BRA FÖRMEDLAT LINA!

2011-02-14 @ 16:45:56
URL: http://elinaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0