Dag 01 – Om mig

Okej, förra listan gick ju sådär.. Så vi drar igång en ny!



Jag heter Lina Maria Sundqvist och bor i Boden. Har nyss fyllt 17 år och går första året på samhällsprogrammet.
Bor i Skogså med min käre far och hans familj och i Bodforsen med min käre mor och hennes familj.
Jag tycker om att vara med Elina på min fritid. Håller på mycket med mina hundar, åker runt hela Sverige under somrarna för att tävla! Just nu håller jag på att ta mig i kragen och komma igång med träningen på Step In också.
Och just nu så går det bra! Vad mer finns det att veta? Kanske att min träning går plus  minus noll eftersom att jag älskar godis och äter de typ hela tiden. Men man lever bara en gång!
Jag ångrar inte saker, det är en helt onödig sak eftersom att, än en gång, man lever bara en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0