Juleeen

Orkar som aldrig riktigt blogga nu för tiden faktiskt...
Livet är lite upp och ner i lilla Boden just nu. Hemskheter.
Julen har varit bra, den spenderades med pappa och hans släkt, mamma och hennes släkt och till sist blev det att åka till Victor och avsluta kvällen där. En väldigt bra dag blev det med fina paket.

Igår var jag och Victor i Luleå, idag var jag och Linn i Luleå och imorgon ska jag dit med Tovis!
Jävla mellandagsrea....

Sen till de största problemet, var tvungen att se 3 (eller 4..?) hockeymatcher igår på tv.... Dumma Viggo!
Okej, skoja, eller jag såg matcherna... Men problemet är att jag inte hittar den perfekta nyårsklänningen. Irriterande. Ska skita i nyår och vara hemma och kolla Harry P och drick julmust istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0