jag vet att hon är söt men håll tillbaka

Tänkte faktiskt blogga igår, men när det inte gick att ladda in bilderna från mobilen till datorn så blev jag väldigt sur och då orkade jag inte blogga.
Helgen har verkligen varit bra, hela lovet har varit det! Känner lite att helgen bestod av många pojkar som var alldeles för gammla och tjejer som var alldeles för unga. Hur tänkte Lina där?
Har blåmärken på hela kroppen också, hur lyckades jag med det?
Många frågetecken från helgen också.
Idag har jag jobbat också, det var tugnt och tiden gick väldigt sakta. Men är man grym så går det bra.

Jag saknar Elina också! Vi har så mycket att prata om, imorgon ska du få höra allt gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0