You will make it

Kvällen hos Jonatan blev mysig, chips, cola och Idol! + Jonatan. Greaaaaat!

Alltså just nu, halv elva på kvällen, trots att det har regnat ute, blåst och Jonatan
har hällt lite cola i mitt hår. Så har det typ ALRDIG varit snyggare (!!!)
Whatz up with that?
Helt sjukt. Och det gör mig lite arg, för jag måste duscha nu. Cola in tha hair aint nice!
Plus att det är skolfoto i morgon, det suger ganska hårt. Har ingen aning om vad jag ska ha
på mig. Men who cares? Typ bara första intrycket hela Björknäs kommer få av mig.
Det gör inget!!

Nej, nu ska jag och mitt fantastiska hår gå och duscha och sen ska jag sova!
Är sjukt trött. Och i morgon har Lina massor att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0