Rain, rain and rain

Ny header - MADE BY LINA!

Jag hade nyss en massa saker att skriva om, men nu är allt som borta med vinden. Det vore inte konstigt om de faktiskt var borta med vinden för det har blåst så sjukt mycket i Boden idag. Och regnat har det gjort.

En sak med regn kan jag berätta för er! Innan jag dör så ska jag ha hånglat i spöregn med en kille som jag verkligen älskar! Min plan var att göra det i sommar, men av någon anledning så har jag bara varit med Jonatan en gång då det regnade i sommar och då glömde jag bort det. Det sög!
Såg ett avsnitt av One Tree Hill för några år sedan när Brooke och Lucas bråkar ute i regnet. Och det slutar med att de hånglar. Sedan dess har jag också velat göra det. Vet inte varför, men det såg så mysigt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0