Känner att jag sviker MAX!

ASSÅ JAG ÄR PÅ DÅLIGT HUMÖR!

Anledning 1. Jonatan svarar inte!

Anledning 2. Mamma tvingar mig att äta mat från Take Off. Hon vill nog döda mig.

Anledning 3. Jag är hungrig. ♥

Anledning 4. Jag vill ha mat från MAX. Ni vet - Hamburgare på SVENSKA! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Anledning 5. Jag har grymt tråkigt.

Anledning 6. Rebecka är fast på hockeyn, när hon borde vara här! ♥

Anledning 1 hade inte stört mig egentligen, men jag vill att han ska stötta mig just nu i denna svåra stund i mitt liv!!!!

Detta kommer jag få äta till middag...


När jag borde äta det här!!!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: hemskaste mamman i världen

Du är inte den enda så dåligt humör, i fall du vill veta varför jag tvingar dig att äta äckelpizza.

2010-10-10 @ 17:10:06
Postat av: L

hatar take off pizza

2010-10-10 @ 18:54:42
URL: http://linnhalleforsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0