Apologise

Idag funderade jag allvarligt på att sanna hemma från spanskan på morgonen för
spanska suger verkligen! Men gick till skolan och när jag kom dit så var läaren sjuk så vi
hade inte ens spanska (!!)
Satt två och en halv timma och väntade på nästa lektion..

Musiken gick bra idag, vi är ju grymma liksom!
Och sen hade vi bara svenska så slutade vi.

Jag drog till Jonatan och var med han ett tag, nu är han på träning min lilla älskling.
Tror jag ska duscha nu och sen åka och sova hos honom i natt ♥


Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Ron Pope - 65 more years :)

2010-10-20 @ 17:57:36
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du har en så jäkla bra blogg! Du är en jättefin tjej med båda fötterna på jorden, keep up the good work!

Du kommer bli någonting stort, jag har det på känn. Lägg upp lite dagen outfit lite då och då också, jag älskar din stil! Du är min förebild <3

En sista fråga bara, är det okej att ta idolbilder med dig? Jag har aldrig vågat irl..

XOXO

2010-10-21 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0