We still hurt eachother

Igår var jag och Elina på banken för att fixa ett konto till klassen. Jag har en bra och en dålig sak att säga om det!

BRA : Dom bjöd på gott fika!

DÅLIGT: Tanten i kassan skulle precis trycka fram så att det blev våran tur då en icke svensk kommer fram och säger att han bara har en snabb fråga. HAN HAR INTE TAGIT NÅGON KÖLAPP. Hans snabba fråga tar en kvart. Fan vad irriterad man blir. Nästa gång jag ska till banken ska jag inte ta någon kölapp utan bara gå fram och säga att jag har en fråga. HELVETE GUBBE, TA EN KÖLAPP!!!

Efter det så blev det badet med Jonatan, det var mysigt!
Och sen for vi till mig och myste, han sov över och så. Det dåliga var när pappa ringde halv nio i morse och sa att jag skulle vara hundakt i Skogså..

Så nu sitter jag i Skogså med hundarna och äter Bullens pilsnerkorv. Fan vad gott. Jag hade åtta nu har jag fyra. ALLA SKA FAN ÄTAS UPP!
Återkommer senare om jag lyckades!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0