Det blir ljusare igen

Idag har jag och Elina bakat. Vi borde ha gått hotell och restaurang. Vi var as duktiga!
Tills vi insåg att vi glömt stoppa in den ena plåten, de kom jag på typ 3 timmar efter att vi hade
bakat klart. Grymt där!

Nu sitter jag och myser i mjukisar och sköna tofflor. Dricker lite varmchoklad och saknar min pojkvän såhär
i vinterkylan. Ska snart ta en lååång dusch och sen mysa med en film.

I morgon är det en vanlig skoldag till tio över tre, väldigt drygt en fredag. Men efter skolan ska jag och Jonatan
åka på badet och mysa massa.
Jag satt just och tänkte på Jonatan åsså tänkte jag att det var SUPER länge sen han svarade på mitt sms.
Kollade när jag skickade det och det hade bara gått fyra minuter. Tragiskt..

Nej, nu blir det soffan en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0