With you beside me I no longer fear

Jag är lite små arg just nu faktiskt.
Herregud, väx upp fula människa!

Skola idag också, som alla andra vardagar.
Efteråt var jag med Sara en stund. Vi gick på stan och
pratade om allt möjligt.
Blev så arg. Åh. Men Sara, vi bryr oss inte!

Jag har lagat middag idag också, man är ju grym.
Ska ut med hunden nu och sen blire att dega framför tv:n
med lite kladdkaka.

Jag skulle mejla min mamma som är i New York. Men insåg
att pappret med hennes mejl ligger i köket och jag orkar inte gå och kolla vad det var.
Vet att mamma läser, så mamma, detta är till dig och Mats:

Först, hoppas ni har det bra. Såg att det typ var 33 grader där borta!
Själv sitter jag här med en filt och fryser. Det regnar och är as kallt ute...
Sen, till det roliga som jag skulle berätta.
THE BIG DAY IS HERE!
Ni kommer ångra att ni inte var hemma.
Ni får två ledtrådar.
Hund + Tallibantantens gård.
That´s all i´m going to say.
Ha det bra och köp nått fint åt mig ;)


Älskade vän ♥

Kommentarer
Postat av: sara

haha vu bryr oss inte.. ;) TÄNK OM HON SER OSS?!

2010-05-27 @ 19:47:40
URL: http://saaaralandfors.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas inte att jag far nagra brev fran polisen eller kommunen, tanten ar laskig alltsa, konstia boksatver pa denna dator+0)

2010-05-28 @ 23:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0