S-backen

Just nu så hänger jag lite smått i Dalarna, närmare bestämt Smedjebacken.
Och jag ska aldrig mer gnälla på att Boden är litet, detta är värre!

Vi åkte bil hela natten, den hann pajja på vägen. Men stålmannen pappa fixar
och trixar.

Jag äter chips just nu! Ensammen i husvagnen, dom drog å handlade men jag
orkar inte följa.
Har hunnit med en freestylekurs idag också. Kulkul. Fortsätter lördag och söndag.
Lördag blir det utställning och freestyleuppvisning och söndag KM i agility.
Sen hemåt igen.

Jag är jäkligt trött.. Kan inte sova så bra i bilen. Men vi stannade vid vägen å
gick in och la oss i husvagnen och sov tre timmar i natt. Så lite hann jag sova!

Alltid när jag inte kan blogga typ som när vi åkte hit så hade jag as mycket
jag ville skriva om. Så var beredd på typ en miljon inlägg nu en stund framöver.

Pusssssssssss tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0