Anton är en mupp

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?  1

Vad tycker du om kärlek? Underbart!

När kramade du någon sist? typ 10 min

Saknar du någon speciell person?
JENNIFER

Har du svårt för att bli kär? nja ,sådär. 

Är du singel? nej

När fick du senast en komplimang? Idag

 

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

 

 

 

Varit medvetslös: ja

Hånglat med nån riktigt ful: haha aa

Hånglat med fler än 50 pers: Nae

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? njaa

Gjort något riktigt dumt? Ja!

Gjort något du verkligen ångrar? JA!

Åkt ambulans? Ja

Gjort nåt olagligt?
Jo

Fått din mamma att gråta? Jaa.

Slagit ner någon? Jo, SARA!

Skämts över dina föräldrar? Haha ja..

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Tar du droger? Nae

Dricker du? Nej

Vilka kläder sover du i? Olika

Vad hatar du verkligen? Spindlar!!!

Är du ensam nu? Nae, halva klassen!

Vill du gifta dig? Ja, tror de

Vill du ha barn? Ja

 

 

 

SENASTE PERSONEN SOM:

 

 

 

Sov i din säng? Jag

Såg dig gråta? Pappa tror jag

Fick dig att gråta? ...

Du delade en dricka med? Marita

Du gick på bio med? HAHA pappa!

Skällde på dig? Hunden!

Sa någonting till dig och vad var det? Anton "mupp"

 

 

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 

 

 

Gråtit? Nej

Kramat någon? jaa

Pussat någon? Yes

Köpt någonting? En cola

Sjungit? Jaaa, på moppen !

Saknat någon? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0