All the right moves

Vad dåligt alls känns!

Jag har inte pluggat klart till SOprovet i morron
Inte till idrottsprovet
Kommer fatta noll på nationella i biologi.
Har typ inte gjort nått i svenska och engelskan.
Det är sent.
Jag är trött.
Måste duscha.
Och plugga.
Jag vill gråta lite.
Och jag saknar Jonatan. Idag är det 9 dagar sen jag såg han (!!!!!!!!!!!)
En kram skulle sitta fint just nu.
Och jag orkar inte bry mig om hundarna. Men ska till Dalarna och ha en uppvisning om 4 dagar.
Dödsdömt!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
Jag trodde fan inte de kunde bli värre! MEN JO

Jag skulle ta ett tuggummi åsså trodde jag de skulle smaka jordgubb, men nae, nån idiot har lagt dit nå jävla mint helvete. Faaaaaaaaan.
Jag är hungrig..
Helvete.

HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0