This is it

Hej alla mina vänner och alla som jag känner!
Alltså att börja ett blogg inlägg är svårt tycker jag..

Sitter i en stuga i Nordmaling just nu och snart ska jag
och Marcus dra oss till rihuset. För idag blir det agilitytävling!
Vi åkte ner hit igår. Och ja, det var en väldigt seg bilfärd.
Med tråkiga nyheter.. Uschusch..

Och jag saknar min älskade vän Jennifer Backman! Det spårar
för oss, vi har inte bakat kladdkaka på obeskrivligt många dagar...

Och jag saknar Jonatan. Min söta lilla pojke ♥

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och sakna folk.
NU SKA DET TÄVLAS!!!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Saknar dig med!

2010-03-27 @ 22:18:48
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0