Tävlingen

Okej, hur gick tävlingen igår då?

Det började med att jag försov mig för Lina har lite svårt med att lägga sig
i tid på kvällarna.
Men vi hann ju dit i tid iaf.
Hade inte så höga förväntningar på hundarna eftersom att de inte har tränat
sen oktober.
Aqua hade startnr 1 i agilityklassen och det gick super bra, bara en miss på ett kontaktfält.
Men det blev en första plats för henne!
Irene startade nästan sist i agilityklassen och hon fick en liten vägran. Men det räckte till en tredje
plats! Då blev jag lite stolt över hundarna.

I hoppklassen fick Irene en till vägran men slutade på en andraplats.
Aqua diskade sig, men det var mitt fel. Råkade visa mot fel hinder.

Jag har bara två bilder från tävlingen...


.. Och det är från när Nattis gjorde en insatts och försökte fixa toan efter att
det hade blivit stock..

Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha! Ser ut som att jag står å spyr!

2010-03-01 @ 20:58:36
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0