Svävar!

Denna dag var seeeeeeeg!
Gick och la mig alldeles för sent igår och det var alldeles för kallt i ridhuset.
Var ju tävling i Piteå. Och jag är nöjd!

Irene kom etta och trea.
Aqua diskade sig i båda loppen, men jag bryr mig inte.
Speciellt inte i hoppklassen, för hela loppet var så jävla snyggt!
Tills disken då.. Men åh, älsklingshunden är så bra.
Haha , låter som en riktig tönt!

I ett av Irenes lopp så kom det en pudel inspringades på banan,
men jag var så fokuserad så jag märkte det inte ens!

Nu ska jag duscha och ta det lugnt. Skulle typ kunna somna sittandes
just nu känns det som!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra jobb Lina! You make me so-o proud!

2010-03-22 @ 09:26:49
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0