Debuten

Okej, klippet på Youtube sket sig. Det blev super konstigt och jag
fattade ingenting!
Men ni vill nog veta placeringen iaf ;)

Jag var så jävla nervös när jag gick in i ringen, trodde jag skulle svimma.
Det var ju debut och allt!
Vi körde, jag var inte så nöjd, satte kanske 90% av programmet så jag kände
att jag hade kunnat göra det bättre men att det ändå var första gången.
Sen fick man vänta läääääääänge innan man fick veta resultatet.
Jag gissade på en fjärde plats. MEN, Lina och Aqua hamnade på en ANDRA
plats och kunde inte vara nöjdare!

Jag är stolt över vovvven! Nu sitter jag och skriver ett nytt program till i morron.
Att ändra kvällen före tävling är liksom dömt till att misslyckas, men nu chansar vi lite!

Nu fattar ni väll att jag förväntar mig MASSA grattis-kommentarer ? ;)


Bilder kommer när vi kommer hem för pappa glömde sladden hemma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis, grattis, grattis, grattis!!!

2010-06-22 @ 08:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0