Make a wish

 

Visste du...

att jag vill - Ändra lite saker från den senaste veckan
att jag har - Massa godis här just nu!
att min senaste kyss - är väldigt saknad!
att jag lyssnar mest på - musik
att jag funderar på - att sluta tänka så mycket.
att jag pratar – fort och mycket
att jag inte gillar – BrokenHeartedGirl
att min första riktiga kyss – Smakade spaghetti
att jag avskyr när folk snackar - skit om folk jag gillar
att kärlek är – nånting som man blir galen av hela tiden
att jag gillar att – leva livet
att jag alltid kommer att – komma ihåg KorpenTime
att jag är hemligt förälskad i – Ingen hemlis precis. Han börjar på J
att sist jag grät var – Igår
att min mobiltelefon är – Så jävla dålig!!!!!
att när jag vaknar på morgonen – Är jag trött.
att innan jag går och lägger mig – Är jag trött.
att idag har jag – Varit i stan
att jag just nu tänker på - Vad som kommer att hända på fredag.
att i kväll ska jag – På middag
att i morgon kommer jag – Vara nervös.
att jag hoppas - På oss.
att jag verkligen behöver – Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0