Take me away

HEMMA!
Shit vad skönt. Kom hem kring tre i natt, satt uppe en timma och pratade
med mamma och Mats. Sen sov jag länge!
Har duschat nu, sitter och blåser håret.
Ska in till stan och träffa SARA! Äntligen!

Igår var vi med om en liten allvarligare nära-döden-olycka.
Jag och Marita satt och pratade, jag tittade på henne. Helt plötsligt skrek hon till och tvärbromsade.
jag tittade på vägen och typ två meter framför bilen står en stor älg.
Men reaktion var att skrika och hålla för ögonen.
Marita hann väjja!
En jäkla tur att det inte var jag som körde!
Det ver seriöst det äckligaste jag har varit med om. Trodde jag skulle dö.
Fyfan vad äckligt det var.

Nej, nu ska sminket på och se ut i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0