Jag överlevde

Nu är vi äntligen påväg hem igen!
Just nu är vi i Härnösand ungefär.
Och jag har precis varit med om en nära döden
upplevelse!
Det var inte kul kan jag ju säga.

Satt och kollde runt på facebook åsså ramlar fan världens största
spindel ner på datorn. Jag får panik. Kan inte andas. Skriker.
Den började krypa runt på datorn..
Jag ba: MARITA TA BORT DEN!
Hon skrattar åt mig och säger att hon inte kan när hon  kör.
Så jag blåser bort den. Kommer direkt på att det var as dumt för då visste jag
ju inte vart den var. Får ännu mera panik.
Hittar den! Försöker döda den med en sko. Det tar typ fem minuter, men lyckas.
Aaaaaaaaaaaaah, frid!

Fan, det var en jobbig stund för mig.
Ska dricka lite cola, äta en godis eller två och typ chilla!
Finns inte mkt annat att göra i en bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0