Waiting for someone to be near

Jag har ont i hjärtat. Vet inte varför, har inte hänt nått speciellt.
Men ont gör det. Har sovit lite, då kändes det bättre. Känner mig
som ett liten emo.. Men ibland mår man ju inte bra.

Vet inte vad jag ska göra för att få bort det onda.
Ibland önskar jag att jag var 5 år igen och kunde
springa till mamma och få ett plåster. Då försvinner
det onda. Men nu är jag 15. Då får man inte längre
plåster.

Känner mig ensammen. Men jag är inte det. Har många fina vänner.
En bra familj. Vovvarna, alltid nått?
Tror att jag saknar han som man kan krama och känna sig trygg från
allt annat, han som man blir svag i knäna när man ser, han som kan
kasta hut mkt snöbollar som helst på mig och jag kommer ändå tycka
att det är gulligt, han som jag ler sådär töntigt mot. Han som jag verkligen,
verkligen gillar. Men som inte verkar fatta det.
Min fantasi är slut, vet inte vad jag ska göra längre. Trycka upp han mot ett
skåp i skolan och hångla upp han ?
Njaaa..


Kommentarer
Postat av: f

Gör det!

2010-01-21 @ 21:56:40
Postat av: vican

sv; så blire när det får självtorka (: ;)



och så håller jag med 'f' (; (;

2010-01-22 @ 14:07:12
URL: http://vicanwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0