Vattenmelon,Jordgubbar och rosa rosetter

Sena nätter,
Konserter,
Grillkvällar,
Myggbett,
Sol,
Resor,
Allsång på stranden,
Kubb,
Vänner,
Moppar,
Cyklar,
Frihet,
Solglasögon,
Alldeles för korta kjolar,
Och massa tävlingar.
Jag vill ha sommar! Jag sakar verkligen allt med sommaren.
Att bara fara iväg nånstan med mopparna. Att ligga där vid BB-arenan med
Jennifer. Att sitta utanför Dollar och komma på dåliga saker som :
kina-Lina sitter på sin Kina-moppe hon äter Kina-puffar och gillar Kina-Pojkar.
Jag saknar hög musik och varmt väder. Jag saknar alla tjejkvällar med eld, kubb och mycket skratt.
Jag saknar att tävla i agility med hundarna. Jag saknar våra cykelturer mitt i natten.
Jag saknar att dra på sig solbrillorna och dra ut till poolen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför slutade du vara med Agnes?

Slutade du bara älska henne, eller slutade hon älska dig?

Kan du inte förklara.. ?

2010-01-10 @ 02:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0