Taggar till Paradise om 57 min!

Har suttit i säkert 20 minuter och kolla mig i spegeln.
Funkar frisyren till mössa? Funkar den till mjukisbyxor?
Kan jag ha uppsatt hår? Ojojoj, vad jag känner mig töntig just nu.
Men jag börjar faktiskt tycka om den =)

Jag ångrar ju verkligen inte att jag klippte lugg, ett av mina nyårs
löften var ju faktiskt att bara göra det jag kände för, lite inpulssaker.
Sånt man ångrar sen, men jag ska inte ångra sakerna.
Den första känslan är alltid den rätta!
Kanske mitt nya motto?

Om du säger "vi får se" så händer det aldrig någonsin någonting

                                
Nalle Puh

Han är allt bra smart den där björnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0