Stick to the status

Min pappa stenvägrar Facebook. Han säger att han inte behöver det, han har ju msn, mejl och mobil liksom.
Han tror att facebook snart kommer att dö ut, Haha!

Medans en konversation med nån i min ålder kan låta såhär:

Tjej1: Men vadå, är dom tillsammans?
Tjej2: NEJ!
Tjej1: Hur kan du veta de? Han gillar mig nog inte..
Tjej2: Klart han gör! På hans facebook status står det att han är singel ju!

Tjej1: Jag tror dom har gjort slut..
Tjej2: nejnej, kollade deras facebook status, de är tillsammans!
Tjej1: Jaha, men var bra då!

För oss handlar allting om facebook. Och ja, det händer att vi kollar killars status för att
veta om dom har tjej eller inte. Säkert urtöntigt, men då slipper man gå runt och
fundera massa. Och alla uppdaterar faktiskt sin status så for de bli tillsammans med nån,
gör slut eller ska äta kladdkaka!


Kommentarer
Postat av: SALLY

jäklar vilken snygg tröja , vart har du köpt den? :D snygg blogg också föresten

2010-01-13 @ 12:23:47
URL: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0